Šetrite svoj čas, pracujte efektívne a rozhodujte sa správne

Pomôžeme Vám získavať a následne využívať dôležité dáta a informácie vo vašom podnikaní.
Získate a skombinujete dáta z najrôznejších zdrojov – získate prehľad čo sa deje vo vašej firme a na trhu.
Dáta zakomponujeme do Vašich procesov a zautomatizujeme ich podstatnú časť.

Zaslúžite si jednoduchú, efektívnu a finančne nenáročnú administratívu.

Vývoj aplikácií

Zautomatizujte činnosti, ktoré momentálne robíte manuálne

Jednoduché a finančné nenáročné riešenia na mieru, ktoré zrýchlia vaše firemné procesy a zjednoduší vašu prácu

Data manažment

Využite dáta ktoré máte k dispozícii vo svoj prospech

Získavanie, ukladanie a organizácia firemných, či zákazníckych dát zrýchli vaše podnikanie a pomôže objaviť skryté príležitosti

Analytické služby

Pomôžeme vám zistiť, čo hovoria dáta o vašom podnikaní

Získate podklady na správne rozhodnutia vo vašom biznise. Získate náskok pred konkurenciou

Vývoj aplikácií

Zautomatizujem značnú časť administratívnych činností, ktoré robíte opakovane a manuálne.

Dokážeme Vám ponúknuť jednoduché a finančne nenáročné riešenia na mieru. Žiadne veľké „univerzálne“ riešenia, ktoré využijete na 10%. Zameriame sa na to, čo je pre Vás najdôležitejšie a kde vieme zabezpečiť rýchlu návratnosť.

Možno to znie neuveriteľne, ale 50 až 60 % disponibilnej pracovnej kapacity „skonzumujú“ procesy súvisiace s administratívou.

Vo väčšine spoločností sa ticho akceptuje, že administratívne procesy sú komplikované, stále sa meniace a ich náročnosť je nemenná. Preto sa ako nutné zlo berie fakt, že administratíva generuje vysoké náklady a množstvo chýb. Všeobecne s tolerujú vety ako: „Ako mám niečo zjednodušiť, keď moja práca je stále iná?“, „Dnes som urobil 40 cenových ponúk, čudujete sa že 3 boli chybné?“

Je a musí to ale byť naozaj tak?

Samozrejme nie. Podľa analýz je až 60-70% administratívnych činností rutinných a opakujúcich sa (pauza na kávu v tom nie je, i keď má rovnaké vlastnosti?).

A teraz to podstatné, ako vám vie pomôcť zautomatizovanie administratívnych procesov:

60-70% administratívnych činností je rutinných -> 40% sa dá zautomatizovať – -> viete ušetriť 20% pracovných kapacít.

K tomu si ešte treba prirátať:

Zníženie chybovosti až na 0% -> to je ďalšie zníženie nákladov a potrebných kapacít.
Významné zrýchlenie procesov -> to je napr. zrýchlenie komunikácie so zákazníkmi, či partnermi.

Ako prebieha automatizovanie procesov v spolupráci s nami?

  • prejdeme si s Vami vaše procesy, identifikujeme ich s pohľadu priorít a pridanej hodnoty
  • riešenia realizujeme postupne – nezaťažíme vaše personálne ani finančné kapacity
  • implementácia našich riešení si väčšinou vystačí so štandardnými nástrojmi MS Office
  • nízke obstarávacie náklady a reálne zníženie nákladov po spustení riešenia zabezpečia neobyčajne rýchlu návratnosť (často i v týždňoch)
  • pri postupnej realizácii sa nasadenie jednotlivých riešení dokáže „samofinancovať“

Kľúčové výhody

  • nízke obstarávacie náklady (i v stovkách Eur)
  • extrémne krátka doba realizácie (i v dňoch)
  • rýchla návratnosť investície (i týždne)
  • významné zrýchlenie vašich činností – úspora pracovného času, zrýchlenie reakčného času (úspora i nad 90%)
  • eliminácia chýb a nutnosti opakovania či opráv (až 0% chybovosť)
  • nenáročná aktualizácia – pri zmenách v organizácii či potrebách

Data manažment

Naučíme Vás ako využívať Vaše dáta. Vytvoríme pre vás nástroj na získavanie, zhromažďovanie a vyhodnotenie dát, ktoré máte k dispozícii.

Dáta s ktorými pracujete máte uložené na viacerých miestach. Dáta máte k dispozícii v účtovníctve, v množstve excelových tabuliek, v dodávateľských cenníkoch… Pravdepodobne máte základné prehľady, v ktorých sledujete ako si obchodne stojíte. Ešte pravdepodobnejšie ale vždy, keď potrebujete nejakú kľúčovú informáciu otvárate tabuľky, manuálne spájate dáta a náročným procesom sa dostávate k požadovanej informácii. U vás, či vašich pracovníkov sa tak deje mnohokrát.

Kľúčové výhody

  • jednoducho prepojíme Vaše dáta z rôznych zdrojov
    •  interné IT systémy (účtovníctvo, CRM…)
    •  externé dáta (XML…)
    •  interné dáta
  • konsolidujeme dáta, vytvoríme požadované parametre kombináciou z viacerých zdrojov dát
  • vytvoríme jednoduché a prehľadné reporty kľúčových dát
  • zabezpečíme cielenú automatizovanú distribúciu dát, resp. dátami napĺňaných dokumentov

Analytické služby

Prejdeme s vami procesy vo vašej spoločnosti a spolu navrhneme kľúčové procesy, ktoré vám vieme zautomatizovať a štruktúru dát, ktoré majú podstatný vplyv na úspech vašej spoločnosti. Naša filozofia je jednoduchá – sústredíme sa na kľúčové administratívne činnosti a využitie dát, pri ktorých dosiahneme významnú úsporu času, zrýchlenie činností a rýchlu návratnosť.